poniedziałek, 17 listopada 2014

Internetowe Przyjaźnie :3

Heeej <3 to mój drugi wpis, a pomysł na niego powstał wczoraj, zaraz się dowiecie dlaczego. ;3 ale na początek małe pytanie: macie internetowych przyjaciół? Jeśli tak, to jak i kiedy się poznaliście? Piszcie w komentarzach. ;* Ja właśnie mam taką przyjaciółkę, chociaż to w sumie nie jest tylko przyjaciółka... To siostra <3. Znamy się już prawie rok, a wczoraj pierwszy raz się widziałyśmy <3. Najlepszy dzień w życiu. *.* a było to tak: Wieczorem w sobotę moi rodzice szperali po Internecie, ponieważ chcieli kupić nowe auto i była jakaś ciekawa propozycja w Poznaniu, czyli tam, gdzie mieszka Asiaa. <3 Powiedziałam, żeby ją pozdrowili, jak tam pojadą. A mieli jechać w niedzielę, czyli wczoraj. Po chwili mój tata zaproponował, żebym pojechała z nimi to mnie Ja na początku nie mogłam w to uwierzyć, zrobiłam takie wielkie oczy i "na serio???" . Oni, że tak, ale wyjeżdżają w niedzielę ok. 1:00. To pomyślałam, że szybko się wykąpię i pójdę już spać. To było ok. godziny 22:00. No i poszłam, ale w ogóle nie zasnęłam, tylko pisałam cały czas z Asią. <3 Potem szybko się ubrałam, przygotowałam i wyjechaliśmy. I chociaż widziałyśmy się tylko niecałe dwie godziny, to naprawdę było warto przesiedzieć te 10 godzin w samochodzie. <3 Z drogą powrotną 20. Dzieli nas około 500 km. To dużo, ale w przyjaźni kilometry nie mają znaczenia. Na zawsze zapamiętam te nasza zapłakane twarze, gdy się witałyśmy i żegnałyśmy. "Do zobaczenia w ferie <3". Więc w sumie wróciłam wczoraj ok 21:00. W ogóle nie zmrużyłam oka, więc dzisiaj nie poszłam do szkoły, tylko odsypiam. Kocham Cię Asiaa <3

4 komentarze:

  1. Popłakałam się :') jakie to kochane <3 ps śliczne jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  2. TEŻ CIĘ KOCHAM ♥ JESTEŚ NAJLEPSZA MYSZKO :""") PŁAKAŁAM CAŁĄ DROGE WRACAJAC DO DOMU I PÓŹNIEJ W DOMU KILKA GODZIN ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. internetowe przyjaźnie są naprawdę fajne <3 ja mam taką przyjaciółkę i też się spotykamy w ferie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ciekawy blog! ;) mam internetowych przyjaciół, ale już nie pamiętam jak się poznaliśmy :) pozdrawiam gorąco ! śliczna jesteś Ola ;) ta Twoja przyjaciółka też

    OdpowiedzUsuń