poniedziałek, 27 lipca 2015

Believe in yourself!

Hejka!
Dzisiaj będzie trochę inny post,
ponieważ nie będę Wam pokazywać żadnych ciuchów,
maseczek, jedzenia.
Dzisiaj stwierdziłam, że poruszę pewien temat,
o który często pytacie w wiadomościach prywatnych.
A mianowicie jest to pewność siebie.
Często pytacie mnie, jak ja to robię,
że jestem taka pewna siebie, zawsze uśmiechnięta,
a posty na tym blogu zawsze są przepełnione radością.
Powiem Wam, że naprawdę nie wiem, skąd wiecie,
że zawsze jestem taka uśmiechnięta, chyba
ze zdjęć.;D
Ponieważ nie zawsze tak jest.
Nie ma takich ludzi, którym uśmiech nigdy
nie schodzi z twarzy.
Każdy ma swoje problemy, zmartwienia.
Często tak naprawdę patrząc na kogoś,
nie zdajemy sobie sprawy z tego, czy on
naprawdę się uśmiecha, czy robi to sztucznie.
Wiele osób nie chce/nie lubi rozmawiać
o swoich problemach, zamyka się w sobie,
zamiast szczerze z kimś o wszystkim
porozmawiać, otworzyć się na nowe znajomości!
Piszecie mi też, że już nie możecie wytrzymać,
że nikt nie chce Was wysłuchać,
że nie macie z kim pogadać,
wyżalić się.
Hej!
Jestem tu!
Pamiętaj, że do mnie możesz zawsze napisać
o wszystkim.
I mimo, że pewnie się nie znamy,
będę próbowała Ci pomóc!
Nie musisz ujawniać imienia i nazwiska.
Po prostu napisz.
Staraj się także nie ograniczać,
poznawaj nowych ludzi.
Wiem, że wiele osób jest nieśmiałych
i boi się podejść do kogoś,
ale uwierzcie, że naprawdę nie ma się czego bać!
Sama kiedyś taka byłam,
ale mam to już na szczęście za sobą,
przezwyciężyłam nieśmiałość.
Dużo z Was może twierdzić, że to niemożliwe,
ale zaufajcie mi.:)
Najważniejszym krokiem do zdobycia
pewności siebie jest uwierzenie w siebie
i w swoje możliwości.
Więc odejdź teraz od laptopa/telefonu itp.
Tak teraz.
Stań przed lustrem.
Szeroko się uśmiechnij i pomyśl:
Dam radę!
Powtórz te słowa kilka razy
i rób tak za każdym razem, gdy masz zły dzień.
Prawda, że od razu czujesz się lepiej?
Teraz weź kartkę.
Na jednej stronie napisz swoje wady,
a na drugiej zalety.
Codziennie staraj się eliminować swoje wady,
to nie będzie łatwe, ale pamiętaj:
Dasz radę!
Za każdym razem, gdy pokonasz swoją wadę,
skreśl ją, a gdy odkryjesz w sobie nową
zaletę, dopisz ją.
Staraj się myśleć pozytywnie,
słuchać wesołej muzyki, ubierać się kolorowo,
cały czas się uśmiechać.
Postaw sobie jako cel przemianę siebie
w lepszego otwartego na świat człowieka.
Inni szybko zauważą Twoją zmianę
i będą do Ciebie bardziej pozytywnie nastawieni.
Każdy będzie wiedział, że to
Ty jesteś tą wesołą i zabawną osobą.

Każdy będzie chciał się z Tobą przyjaźnić!
Staraj się rozwijać swoje zainteresowania.
Jeśli lubisz śpiewać, zapisz się na lekcje śpiewu!
Jeśli lubisz pływać, chodź często na basen.
Odkrywaj w sobie nowe talenty,
może na przykład nie wiesz o tym,
że pięknie rysujesz, czy umiesz 
świetnie dobierać ciuchy,
a może umiesz dobrze gotować?
Nie ograniczaj się,
rób, to na co masz ochotę.
Korzystaj z wakacji,
to najlepszy czas na rozwijanie pasji,
poznawanie nowych ludzi itd.
Hej! Dasz radę!

8 komentarzy:

  1. boże jaka kochana ryczę ;"o :( <3

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy post ever :"""C to cudowne że są na świecie jeszcze takie osoby jak Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś taka kochana! :o :* mam nadzieję, że uda nam się zobaczyć kiedyś w przyszłości <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. taki post był mi teraz właśnie potrzebny :'o <3 dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś cudowna!!! :( :*

    OdpowiedzUsuń
  6. boże płacze serio <3

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy blog :"( <3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello I am so happy I foundd your site, I really found
    yoou by error, while I was looking on Aol for something else, Anyhow I am here now and would
    just like to say many thanks for a incredible post and a all round interessting blog (I also
    love thee theme/design), I don’t have time to read it all
    at the minute but I have bookmarked it and also
    includeed your RSS feeds, so when I have time I wull be back to read much more,
    Please do keep up the excellent b.

    Herre is my web site :: homepage ()

    OdpowiedzUsuń