środa, 29 lipca 2015

Daily Post #1 ♥ 28.07.2015 ♥ Mc, Rossman, Grill

Hejka!
Dziś mam dla Was Daily Posta, czyli coś nowego
na moim blogu.:3
No chyba, że liczy się mój drugi na tym blogu post
o tym, jak spotkałam swoją internetową przyjaciółkę. :3

Będzie to po prostu opisany cały mój dzień.
Często prosiliście mnie o takie posty, więc miłego czytania.;3
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!



7:34
Obudziłam się. Dzisiaj muszę wstać wyjątkowo wcześnie,
bo o 9:00 jadę z kuzynką na miasto.
Dzień wcześniej nastawiłam budzik na 8:00,
ale skoro wstałam wcześniej, to nie ma sensu,
żebym leżała pół godziny.
Wstałam, ubrałam się i uczesałam.
Stwierdziłam, że nie będę jeść śniadania,
bo i tak zaraz jadziemy do Mc,
więc tylko umyłam zęby i poszłam się malować.
Użyłam podkładu Rimmel Match Perfection w odcieniu 100,
pudru Rimmel Stay Matte, korektora PEN Concealer Nr 1 z Wibo,
Mascary z Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black
i pomarańczowej Baby Lips.
Czyli tak, jak maluję się najczęściej.
8:43
Włączyłam prostownicę, żeby się nagrzała
i w tym momencie zobaczyłam przez okno Oliwię,
 czyli moją kuzynkę.
Wpuściłam ją do środka i poszłyśmy do mojego pokoju.
Ja zaczęłam prostować włosy, a ona poprawiała
jeszcze make-up.
9:28
Zdecydowałyśmy, że pójdziemy już na przystanek,
żeby nie spóźnić się na busa.
Chociaż ja i tak nigdy nie patrzę na to, kiedy jeżdżą,
bo zawsze się jakiś znajdzie.
Równo z tym, jak doszłyśmy na przystanek,
przyjechał nasz bus.
Wsiadłyśmy i pojechałyśmy.
9:40
Byłyśmy już w Brzesku.
Wysiadłyśmy i stwierdziłyśmy, że najpierw pójdziemy do Mc,
ponieważ byłyśmy trochę głodne.
Zamówiłyśmy McWrapy, frytki i McFlurry Twix,
czyli to, co ja zawsze zamawiam. :'D
Oczywiście seszyn profeszyn w lustrze. xD
Nieważne.
Tak się zadagałyśmy, że wyszłyśmy ok 12.
Od razu poszłyśmy do Rossmana, ponieważ
Rossman a Mc to tylko parę kroków.
Tam też nie byłyśmy krótko, szczególnie przy półkach
z kosmetykami. xD
Kupiłam sobie bibułki matujące Theatric Proffessional,
konturówkę do ust Eveline Max Intense Colour w odcieniu
12 PINK ( w ogóle muszę Wam bardzo gorąco
polecić konturówki z Eveline, ponieważ są świetne!
Matowe, nie ścierają się szybko, no po prostu są idealne)
i bronzer z Lovely Golden Glon(?) (nie wiem dokładnie,
co tam jest napisane, ale nieważne xD), który tak naprawdę 
jest pudrem :') , ale jest tak ciemny, że używam go jako bronzera.
I muszę Wam powiedzieć, że są to chyba moje najmniejsze
zakupy w Rossmanie.... Tiaa....
13:07
Po zakupach w Rossmanie poszłyśmy oglądać sukienki
dla mamy Oliwii, ponieważ niedługo jadą na wesele.
Znalazłyśmy sklep, w którym mają taaakie idealne sukienki. *.*
Niestety ceny nie są już takie idealne. :')
No wracając, była ok 14:20 jak stwierdziłyśmy, że 
pojedziemy już do mojego domu,
ponieważ było mega gorąco.
Wsiadłyśmy w busa i za chwilę byłyśmy już w domu.
Chwilę odpoczęłyśmy, zjadłyśmy chipsy ( pomińmy fakt,
że byłyśmy już mega nażarte po Mc xD )
i słuchajcie: założyłyśmy bloga. xD
Tu macie jego adres: klik
Nic tam na razie nie ma ( w sumie nie wiem, kiedy
to czytacie, ale kiedy ja to piszę, nic tam nie ma )
Ale będziemy tam dodawać różne imaginy z 1D,
więc jeśli jesteście Directioners ( albo i nie )
to możecie tam od czasu do czasu zajrzeć,
bo jeszcze nie wiemy dokładnie, kiedy będą pojawiały się posty.
No a wracając.
15:49
Wrócili moi rodzice z siostrą i swierdzili, że zrobimy grilla.
My z Oliwią pojechałyśmy po picie i chleb,
a mój tata zaczął już grillować. ( smażyć, piec ? )
My zjadłyśmy tylko szaszłyka na pół,
chociaż i tak dalej nie wiem, jak to w siebie
wepchnęłyśmy.
16:12
Poszłyśmy do domu, gadałyśmy, ustawiałyśmy wygląd bloga
itd. Ogólnie robiłyśmy wszystko i nic.
Około godz 19-20 odwiozłam z moim tatą Oliwię
do domu i jeszcze u niej chwilę zostałam,
bo mój tata musiał jechać niedaleko coś załatwić.
Przyjechał do mnie za pół godziny i pojechaliśmy do domu.
Było ok 20:40.
No i potem siedziałam przed laptopem
i tak naprawdę nie robiłam nic, więc tak oto mi minął ten dzień.:D
Mam nadzieję, że post Wam się podobał i jeśli
chcecie więcej Daily Postów, to piszcie w komentarzach.;3
Paa <3
















6 komentarzy:

  1. Ej stara!! nie wiedziałam że Ty taką bloegerką jesteś xD co się nic nie chwalisz?!!
    Super był ten dzień tylko nie mogłyśmy czegoś kupić -,- ugh!! musimy się zobaczyć żeby ustalić co dalej z blogiem <3
    PROSZE O WIĘCEJ DAILY POSTÓW ;* ze mną! Xd i ogólnie też ;D
    kc. Twoja kochana, najcudowniejsza, inteligenta, piękna, śliczna, utalnetowana, bombowa, wystrzałowa, idealna, perfekcyjna OLIWKA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola jest sliczna, a ta Oliwia wygląda jakby miała rzygnąć ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej Daily Postów! :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 🌸kiatuszek🌸1 sierpnia 2015 10:58

    Ola taka przepiękna *o* <3 więcej daily postów! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Since nine calories is found in 1 gram of fat, you will have to consume 44 to 66 grams daily for your average person. Other than this,
    proper baby medicines are employed to take care of the health
    with the kids. Although this treatment solution was helpful (if to
    some degree ghoulish), there were two significant disadvantages:
    1.

    OdpowiedzUsuń