środa, 22 lipca 2015

Yummy & Healthy Breakfasts

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was kilka propozycji śniadań,
wszystkie są szybke, proste i przepyszne!
I ja właśnie najczęściej takie pyszności najczęściej
jem na śniadanie!
Znajdziecie tu i coś slodkiego, i coś słonego,
każdy będzie mógł wybrać to, co lubi najbardziej.;3
Okay, pierwsza i zdecydowanie moja ulubiona
propozycja, to pancakes!



Pancakes


2 szklanki mąki pszennej, przesianej
2 jajka
1,5 szklanki mleka
75 g rozpuszczonego masła
3 łyżeczki proszku do pieczenia
3 czubate łyżki cukru
szczypta soli
Mąkę przesiać i połączyć z proszkiem do pieczenia, 
cukrem i solą. Następnie roztrzepać jaja, połączyć z mlekiem
 i masłem, dodać do mąki.
Smażyć na suchej patelni.
Najlepsze są z nutellą i drażami lub masłem orzechowym.:3




Yoghurt, Fruits & Granola

Jogurt (owocowy lub naturalny)
Ulubione owoce (ja najczęściej wybieram
truskawki, maliny i borówki :3)
Granola (najlepsza ta czekoladowa z Tesco)
W wysokim kubku układamy na przemian
granolę, jogurt, owoce i potem znowu.

Jeśli nie przepadacie za słodkimi śniadaniami,
to mam dla Was inną propozycję,
skojarzyła mi się trochę z typowym 
amerykańskim śniadaniem.;D


American Breakfast

2 jajka
pomidor
starty ser żółty
chleb
sos czosnkowy, chleb
wegeta, sól, gyros
Z jajek usmażyć jajecznicę, doprawić wegetą.
Pokroić pomidora w grubą kostkę i posypać
żółtym serem i doprawić, a następnie włożyć
na chwilę do mikrofali, żeby pomidory zmiękły,
a ser się roztopił.
Posmarować chleb sosem i doprawić gyrosem
i wegetą. Włożyć do mikrofali, żeby sos się
roztopił, a chleb stał chrupiący.

Sandwich

Chleb tostowy
Szynka
Ser Żółty
dodatek ogórek kiszony
Posmarować chleb masłem, położyć szynkę,
ser i ogórek, przykryć drugą kromką
i włożyć do opiekacza lub piekarnika.


To tyle na dzisiaj :3
Mam nadzieję, że post Wam się podobał
i że spróbujecie tych śniadań <3
Paa :*

3 komentarze: