niedziela, 25 października 2015

Get Ready For Halloween! #2 Outfits & Make Up

Hejka!
Dzisiaj drugi post z mojej serii Get Ready For Halloween!
Tym razem pokażę Wam propozycję strojów i make-upów 
na ten dzień, dlatego mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Od razu uprzedzam, że post jest nieco nieogarnięty, a to
dlatego, że bardzo dużo różnych inspiracji chcę tutaj
zawrzeć i może być tutaj trochę nie po kolei, no ale
mam nadzieję, że i tak znajdziecie tutaj swój idealny
strój i make-up.
Iii... cóż może już zacznijmy!

Na początek - odpowiedni strój.
W tym roku najmodniejsze stroje na Halloween powinny
być jak najbardziej glamour. Czyli powinien przeważać
styl i szyk, ale jak to 31 października nie może zabraknąć
też elementów "grozy".
Połączenie tego wszystkiego sprawi, że nasz strój będzie
wyjątkowy, stylowy, ale nadal w klimacie Halloween.
Jak osiągnąć takie efekt?
Niestety nie pokażę Wam tu swoich strojów, które mam i które
można znaleźć w sklepach, ponieważ ja sama jeszcze niczego
fajnego nie znalazłam. Pokażę Wam tu natomiast różne
inspiracje ze stron internetowych, ale szukajcie u siebie
w sieciówkach, czy nawet w lumpeksach, bo nawet
jeśli nie znajdziecie tego, co ja Wam tutaj pokażę, możecie
stworzyć po prostu strój DIY.
Czasami coś na zdjęciu wydaje się trudne do wykonania,
ale w rzeczywistości może to być prostsze niż się wydaje.

Pamiętajcie, że nie zawsze też trzeba być przebranym
od stóp do głów. Przykładowo, gdy wybierzemy postać
wampira, wystarczy nam odpowiedni makijaż, a ciuchy
są już tutaj nieistotne.
Jednak mam dla Was kilka inspiracji na stylizacje
podobne do Eleny oraz Katherine z Pamiętników Wampirów:






Hmm?



A co powiecie na to?
Kostiumy DIY - Nie straszne, za to stylowe:







Okej i tym minionkowym akcentem przechodzimy
do makijażu, gdzie będzie o wiele prościej. 
Chociaż w sumie teraz jak patrzę ile ja tego mam,
to nie wiem, czy nie będzie trudniej...
...się zdecydować na tylko jeden!
Pamiętacie tą piosenkę? klik i te słynne
czaszki malowane na twarzy.
W tym Halloween jest to absolutny must have.
Tutoriale znajdziecie na youtube i jest ich tam cała masa.
Jednak to nie tylko czaszki królują na tegorocznym Halloween.
W modzie są też makijaże inspirowane TVD, same zerknijcie
i zdecydujcie co jest lepsze według Was.
Jest tu też kilka makijaży, a raczej charakteryzacji
z całkiem innej bajki. Wybór jest naprawdę trudny.











No i to na tyle w tym temacie. Post jak już wspominałam
na początku jest trochę nieogarnięty i roztrzepany, ale to
dlatego, że chcę Wam tak dużo pokazać, a bez sensu
żebym na każdy temat pisała nie wiadomo jak długie 
referaty, więc wszystko ujęłam w jedną całość i tak,
mam nadzieję, że skorzystacie z moich wskazówek,
porad i inspiracji i że znajdziecie wśród nich swoje ulubione!
Paaa <3

7 komentarzy:

  1. Kocham tvd i super ze pokazałas inspiracje na stroje bohaterek z tego serialu *.* post świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te makijaże ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona blogerka robi serię na Halloween! Kocham Cię Ola!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten makijaż czaszki *___* ♥♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni makijaż najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna seria kochana! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojaaa <33 cudowne makijaże *o*o*

    OdpowiedzUsuń