sobota, 21 listopada 2015

Rossmann promocja -49% !

Hej Wszystkim!

Jak pewnie wiecie niedawno w Rossmannie była promocja -49% od 2 do 6 listopada na produkty do ust i paznokci, od 7 do 13 listopada na kosmetyki do oczu, a 14 listopada na produkty do twarzy.
Często w komentarzach poruszałyście temat tej promocji i prosiłyście mnie, żebym dodała post, co ja sobie w jej trakcie kupiłam i jeśli już coś wcześniej
posiadałam, o dodanie krótkiej recenzji.
I powiem tak, ja zawsze na początku takich promocji spisuję sobie listę rzeczy, które akurat mi się kończą albo które chciałabym wypróbować, ale ich cena nie jest przekonująca. Więc to nie jest tak, że wchodzę po prostu do drogerii i biorę wszystko po kolei, co ma ładny kolor, ładnie pachnie itd. Oczywiście bardzo lubię testować kosmetyki, zestawiać tańsze z droższymi, porównywać, ale nie ukrywam, że trochę już tych kosmetyków mam, jak na mój wiek jest to dosyć sporo, ale ja się tym interesuję, to jest moje ''hobby'' i nawet wolę wydać pieniądze na jakiś nowy kosmetyk niż ubranie. Może dlatego mam ich tak dużo, ale jest jeszcze jedna kwestia, a mianowicie w przyszłości chciałabym coś robić w tych kierunku tzn. zmierzam iść po gimnazjum do technikum kosmetycznego, a potem pracować jako kosmetyczka/kosmetolog, więc tak. Ale do czego zmierzam? W tym roku nie kupiłam wszystkich kosmetyków, które zamierzałam kupić, za to kupiłam dużo tych, na które wcześniej nie zwracałam uwagi. No ogólnie chodzi o to, że brałam po prostu to co mi się spodobało.;)
I nie przedłużając już przejdę do pokazania Wam, co kupiłam na tej promocji :)




USTA & LAKIERY

Tutaj trochę zaszalałam, ponieważ nie miałam ustalonej listy co kupuję itd, nie czytałam też żadnych recenzji, w ogóle miałam nie iść na tą promocję, ale poszłam i kupiłam najwięcej.:D Właściwie to cieszę się, że jednak poszłam, bo z produktów do ust jestem najbardziej zadowolona.
1. Rimmel Colour Rush nr 700 Not An Illusion
2. Lovely Perfect Line nr 2
3. Wibo Lip Sensation nr 3
4. Lovely Color Wear nr 1
5. Manhattan Soft Rouge Lipstick nr 830
6. Maybelline Color Sensational nr 904
7. Eveline Color Edition nr 700

LAKIERY

Sally Hansen nr 405 Coral Reef
Lovely nr 23
Wibo Royal Manicure nr 1






















OCZY

Tu kupiłam tylko trzy kosmetyki, w sumie planowałam trochę tego więcej, ale przyszłam w ostatni dzień promocji na oczy, no i nie było niektórych produktów, które chciałam kupić. Ale i tak jestem zadowolona i przynajmniej nie wydałam tak dużo.;D
1. Wibo czarny eyeliner
2. Lovely Pump Up
3. Loreal excess











TWARZ

Tutaj trochę się zawiodłam, ponieważ z tych produktów, które chciałam kupić był tylko mój ulubiony puder.:/ Chciałam kupić m.in. podkład Bourjois Healthy Mix, ale były same ciemne kolory. W ogóle nie było już takich fajnych podkładów w jasnym odcieniu, więc zdecydowałam, że kupię Maybelline Affinitone, który też w sumie planowałam, ale to było tak "jak mi starczy :'D".
No i zobaczyłam kolor - jasny. Biorę. Co się w domu okazało? Podkład jest pomarańczowy :):):):). Super. Już chciałam go wyrzucać, ale łączę go z moim ulubionym kremem BB z Under Twenty i daje radę.;)
1. Rimmel puder Stay Matte nr 001
2. Maybelline Affinitone podkład nr 14 Creamy Beige
3. Maybelline Affinitone korektor nr 01
4. Wibo Pen Concealer nr 2













Ogólnie z zakupów jestem zadowolona, ale stwierdziłam, że nie będę się teraz o nich rozpisywała, bo post byłby za długi.
Piszcie w komentarzach, których kosmetyków chcielibyście test na żywo, a ja postaram się częściej dodawać takie posty.:)

5 komentarzy:

  1. Olciaaa! Jak Ci się sprawdza mascara excess? ;3 właśnie zastanawiam się, czy kupić! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosmetyków aaaa marzenie *________*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow *O* widzę, że udane zakupy! ;) u mnie w kosmetyczce pojawiła się tylko nowa szminka :/ to prawda, że na te promocje trzeba iść pierwszego dnia, bo potem już nic ciekawego nie ma :// pozdrawiam cieplutko i chętnie zobaczę recenzję szminki z Manhattanu, gdyż kusi pięknym kolorkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola! <3 zrobisz test o eyelinerze? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Olciaa zrobisz post o wszystkicg swoich szminkah???

    OdpowiedzUsuń