sobota, 26 listopada 2016

Christmas is coming! 馃巹

Hejka!
Odk膮d w telewizji zacz臋艂y pojawia膰 si臋 艣wi膮teczne reklamy, a na wystawach sklep贸w widniej膮 dekoracje na choink臋, u艣wiadomi艂am sobie, 偶e 艣wi臋ta zbli偶aj膮 si臋 do nas wielkimi krokami.



Kocham 艣wi臋ta. To taki magiczny czas w roku, kiedy wszystkie zmartwienia odchodz膮 na bok, wszyscy s膮 dla siebie mili, wszyscy sk艂adaj膮 sobie 偶yczenia, obdarowuj膮 si臋 prezentami. 艢wiat staje si臋 lepszy. I to jest niezwyk艂e.
I nie chodzi tutaj tylko o to, 偶eby mie膰 jak najwi臋ksz膮 choink臋, kupi膰 jak najdro偶sze prezenty, 艣wi臋ta trzeba poczu膰 w sercu. Wiem, 偶e to co pisz臋 mo偶e by膰 troch臋 chaotyczne i nie do ko艅ca zrozumia艂e, ale ja ju偶 tak mam. Niewa偶ne.
Ostatnio ci膮gle s艂ucham 艣wi膮tecznych piosenek, ju偶 mam pewien pomys艂, jak udekorowa膰 pok贸j hahah. Zawsze na 艣wi臋ta m贸j pok贸j przechodzi totaln膮 metamorfoz臋. Mo偶e Wam nawet wstawi臋 kilka zdj臋膰, jak b臋dzie gotowy, ale to dopiero za nieca艂y miesi膮c, booo b臋d臋 robi膰 blogmas! To co艣 takiego jak vlogmas, tylko 偶e wiadomo, na blogu b臋d臋 opisywa膰, a na vlogach si臋 nagrywa. Jejku ju偶 si臋 nie mog臋 doczeka膰. Mam strasznie du偶o pomys艂贸w na 艣wi膮teczne posty, b臋dzie du偶o inspiracji, wi臋c naprawd臋 b臋dzie si臋 dzia艂o. 
Mam te偶 nadziej臋, 偶e spadnie w ko艅cu 艣nieg, bo by艂 jako艣 w po艂owie listopada, ale tylko przez trzy dni. 
Pami臋tam te czasy dzieci艅stwa, kiedy 艣niegu by艂o po kolana i ca艂e dnie sp臋dza艂o si臋 na sankach hahah. T臋skni臋 za tymi czasami. 
W og贸le to 艣ci膮gn臋艂am sobie niedawno na telefon bardzo fajn膮 艣wi膮teczn膮 gr臋, ale wi臋cej opowiem Wam o niej w ulubie艅cach.
Tak w og贸le to za dziesi臋膰 dni Miko艂ajki!
W sumie to ja nawet nie pami臋tam, jak si臋 dowiedzia艂am, 偶e 艣wi臋ty Miko艂aj nie istnieje. Ale je艣li Wy pami臋tacie to piszcie w komenterzach hahah.
Ja pami臋tam tylko, 偶e jak mia艂am osiem albo dziewi臋膰 lat, to tata powiedzia艂 mi, 偶e kupili mi z mam膮 na Miko艂aja mi臋dzy innymi gr臋 o Hannah Montana, ale 偶ebym nie m贸wi艂a mojej siostrze, kt贸ra mia艂a wtedy sze艣膰 lat, bo ona my艣la艂a, 偶e 艣wi臋ty Miko艂aj istnieje. Wi臋c ja po prostu ca艂y czas m贸wi艂am, 偶e chcia艂abym dosta膰 od Miko艂aja t膮 gr臋, a gdy ju偶 j膮 dosta艂am, udawa艂am wielkie zdziwienie i 艣mia艂am si臋 z mojej siostry, 偶e si臋 da艂a nabra膰.
Ooo a jak by艂am w pierwszej klasie podstaw贸wki, czyli mia艂am siedem lat dzwoni艂 do mnie 艣w. Miko艂aj. To by艂a bardzo 艣mieszna historia, kt贸r膮 teraz m贸j tata opowiada przy ka偶dym rodzinnym spotkaniu. Pos艂uchajcie.
A wi臋c by艂am w pierwszej klasie i podobno by艂am niegrzeczna i nie zas艂u偶y艂am na prezent (mhmm ja by艂am zawsze anio艂kiem). No i sz贸stego grudnia jak posz艂am z siostr膮 i rodzicami do ko艣cio艂a na roraty. I gdy wr贸ci艂y艣my, to zobaczy艂y艣my na tarasie ogromne pud艂o, wi臋ksze ode mnie, z napisem "dla Dorotki", czyli dla mojej siostry. Dla mnie nic nie by艂o. Rozp艂aka艂am si臋. Potem m贸j tata poszed艂 do mojej babci, kt贸ra mieszka obok nas. No i za kilka minut dzwoni telefon, odbiera moja mama, zaczyna si臋 艣mia膰 i m贸wi do mnie, 偶ebym podesz艂a, bo moja kole偶anka dzwoni. Wi臋c ja podnosz臋 s艂uchawk臋 i tu nagle "Witaj Olu, to ja 艣wi臋ty Miko艂aj" (jak si臋 p贸藕niej okaza艂o to nie by艂 艣wi臋ty Miko艂aj, tylko m贸j tata). No i dowiedzia艂am si臋, 偶e musz臋 by膰 grzeczna, s艂ucha膰 rodzic贸w bla bla i 偶e m贸j prezent jest w sypialni moich rodzic贸w pod 艂贸偶kiem. Ja taka szcz臋艣liwa biegn臋 na g贸r臋 i schodz臋 z tym ogromnym pud艂em ze schod贸w, kt贸re btw nie by艂o pod 艂贸偶kiem, tylko obok 艂贸偶ka, no ale to taki szczeg贸艂. I ten rok, to by艂 chyba pierwszy rok, kiedy nie przyszed艂 do nas 艣w. Miko艂aj, tylko zostawi艂 sam prezent, bo zwykle przychodzi艂 i wtedy dawa艂. Ale wstawi臋 Wam pod koniec kilka zdj臋膰 ze 艣wi膮t i w艂a艣nie z 艣w. Miko艂ajem jak bylam ma艂a.
Ja w og贸le mia艂am wtedy tyle 艣miesznych przyg贸d, raz pami臋tam, 偶e przyszed艂 do nas 艣wi臋ty Miko艂aj z diab艂em i ja si臋 tego diab艂a tak ba艂am, 偶e potem nie chcia艂am nawet ogl膮da膰 zdj臋cia, na kt贸rym on jest. To zdj臋cie te偶 Wam wstawi臋 na dole. O albo raz, jak mia艂am chyba sze艣膰 lat obudzi艂am si臋 w nocy i zobaczy艂am, 偶e na drugim ko艅cu 艂贸偶ka co艣 le偶y. Zacz臋艂am piszcze膰 i wtedy przybieg艂a do mnie moja siostra, za艣wieci艂y艣my 艣wiat艂o i zobaczy艂y艣my, 偶e to prezet od 艣w. Miko艂aja, wi臋c posz艂y艣my do niej do pokoju i tam te偶 by艂 prezent. Dosta艂y艣my du偶o rzeczy, bo paczki by艂y du偶e hahah, ale pami臋tam tylko, 偶e ja dosta艂am mat臋 do ta艅czenia, a ona lalk臋 Barbie i potem ca艂膮 noc si臋 bawi艂y艣my, 偶e mata to dom lalki hahah.
Na pewno by艂o jeszcze du偶o takich sytuacji, ale teraz niestety nie mog臋 sobie nic wi臋cej przypomnie膰 ;/
I to w sumie tyle na dzisiaj, fajnie by艂o tak powspomina膰 i wr贸ci膰 do tych starych dobrych czas贸w :')








I na koniec moje ulubione zdj臋cie hahah



9 komentarzy:

  1. 艢wietne zdj臋cia :') Ja tak偶e nie przypominam sobie kiedy si臋 dowiedzia艂am, 偶e Miko艂aj nie istnieje. Ale za to pami臋tam, 偶e w przedszkolu ju偶 wiedzia艂am. Wtedy "Miko艂aj" przychodzi艂 i rozdawa艂 wszystkim prezenty a ja 艣mia艂am si臋 z przyjaci贸艂k膮 z tego, 偶e ma szpilki na nogach (dyrektorka si臋 zawsze przebiera艂a i chyba zapomnia艂a o ma艂ym szczeg贸le).

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja r贸wnie偶 kocham ten 艣wi膮teczny czas, nie mog臋 si臋 go doczeka膰 :) Ostatnie zdj臋cie bardzo fajne :P

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Masz fajne wspomnienia :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietne zdj臋cia :D Ja te偶 nie pami臋tam jak si臋 dowiedzia艂am, 偶e 艢wi臋ty Miko艂aj istnieje, ale jak sobie przypominam jak czasami k艂贸ci艂am si臋 ze wszystkimi, 偶e on istnieje, a oni chcieli mnie przekona膰, 偶e nie, to 艣mia膰 mi si臋 chc臋 :D By艂am tak pewna, 偶e to ja mam racj臋 :D
    Uwielbiam ten czas przygotowa艅 przed 艣wi臋tami ;) Ca艂a rodzinka w kuchni, w radio 艣wi膮teczne piosenki, w pokoju choinka ;) Albo wsp贸lne wieczory przy drzewku ;) Ju偶 si臋 nie mog臋 doczeka膰 ;)
    U mnie Blogmas ju偶 si臋 zacz膮艂, bo nie da艂abym rady wrzuca膰 post贸w codziennie ;(
    Aha, i tak ju偶 troch臋 na marginesie, w tytule posta powinno by膰 "Christmas is coming" ;) U nich Christmas to liczba pojedyncza ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. jak ja by艂am ma艂a to m贸j dziadek zabra艂 mnie do sklepu gdzie by艂 艣wi臋ty Miko艂aj. Nadal mam zdj臋ci臋! jej jakie pi臋kn臋 by艂y te stare 艣wiat艂a!




    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietne zdj臋cia, 艢wi臋ta tu偶 tu偶 :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. uwielbiam takie 艣wi膮teczne wpisy! od razu wprowadzam si臋 w ten niesamowity nastr贸j!♥
    ps.ja r贸wnie偶 mam nadziej臋,偶e w tym roku spadnie 艣nieg!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam r贸wnie偶 do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/11/ulubiency-listopada.html

    OdpowiedzUsu艅