niedziela, 20 listopada 2016

100 FAKT脫W O MNIE! 馃憫

Heeej!
Dzisiaj mam dla Was 100 fakt贸w o mnie ii ju偶 nie przed艂u偶aj膮c zapraszam do czytania! :)


1. Mam na imi臋 Ola.
2. Urodzi艂am si臋 4 lipca 2000r., wi臋c aktualnie mam 16 lat.
3. Mieszkam w ma艂ej miejscowo艣ci w Ma艂opolsce, oko艂o 50km od Krakowa.
4. Mam siostr臋, kt贸ra ma 14 lat.
5. Chodz臋 do pierwszej klasy liceum o profilu biol chem.
6. Jestem w 100% humanistk膮, ale nie posz艂am na humana, poniewa偶 uzna艂am, 偶e rozszerzona biologia i chemia bardziej mi si臋 przyda na studia, poniewa偶...
7. ...chc臋 studiowa膰 psychologi臋, ale jednocze艣nie kosmetologi臋 i nie mog臋 si臋 w sumie zdecydowa膰, ale my艣l臋, 偶e o mojej szkole i moich planach na przysz艂o艣膰 zrobi臋 osobny post.
8. Moj膮 pasj膮 jest makija偶, kocham kosmetyki, uwielbiam je testowa膰, por贸wnywa膰 ze sob膮 itd.
9. To jest m贸j pi膮ty blog, pierwszy za艂o偶y艂am, gdy by艂am w pi膮tej klasie.
10. Kocham 艣piewa膰, ale to tylko hobby.
11. W trzeciej klasie podstaw贸wki gra艂am na keyboardzie i nadal znam na pami臋膰 kilka piosenek.
12. Moje ulubione kolory to czarny, bia艂y, szary, mi臋towy i pudrowy r贸偶.
13. Uwielbiam wszystko, co karmelowe; czekolady, czekotubki :'D
14. Uwielbiam piec i gotowa膰, mog艂abym to robi膰 codziennie.
15. Moje ulubione owoce to arbuzy, truskawki, brzoskwinie i mandarynki.
16. Nie lubi臋 ananas贸w, winogrona i kiwi.
17. Nie cierpi臋 rodzynek i bakalii!
18. Wol臋 wod臋 niegazowan膮 od gazowanej.
19. Bardzo 艂atwo przychodzi mi poznawanie nowych ludzi.
20. Bardzo lubi臋 pomaga膰 i doradza膰 innym.
21. Kocham wszystkie pory roku, ka偶d膮 na sw贸j spos贸b.
22. W podstaw贸wce by艂am nie艣mia艂a, ale teraz jestem bardzo otwarta.
23. Mam trypofobi臋, czyli l臋k przed ma艂ymi dziurkami, zawsze wydaje mi si臋, 偶e co艣 z nich wyjdzie i to jest strasznie obrzydliwe brr.
24. Gdy by艂am ma艂a panicznie ba艂am si臋 ciemno艣ci.
25. Nigdy nie farbowa艂am w艂os贸w.
26. Chcia艂abym mie膰 tatua偶 na nadgarstku, ale jeszcze nie wiem do ko艅ca jaki.
27. Kocham 艣wieczki zapachowe.
28. S艂ucham ka偶dej muzyki opr贸cz country, jednak najbardziej lubi臋 rap i pop.
29. Bardzo 艂atwo si臋 wzruszam.
30. Kiedy s艂ucham jakiej艣 piosenki, kt贸ra jest dla mnie idealna potrafi臋 si臋 rozp艂aka膰.
31. Cz臋sto p艂acz臋 na filmach, nawet gdy nie s膮 one smutne. P艂acz臋, bo ciesz臋 si臋 na przyk艂ad ze szcz臋艣liwego zako艅czenia hahah.
32. Kocham 艣wi臋ta Bo偶ego Narodzenia.
33. Uwielbiam malowa膰 paznokcie.
34. Jestem straszn膮 filmo i serialoholiczk膮, mog艂abym je ogl膮da膰 ca艂ymi dniami, ale czasem wydaje mi si臋, 偶e ju偶 wszystko obejrza艂am hahah. 
35. Kocham niespodzianki.
36. Interesuj臋 si臋 mod膮.
37. Kocham szpinak.
38. Kocham gor膮c膮 czekolad臋.
39. Podobno jestem bardzo kreatywna.
40. M贸j ulubiony serial to Teen Wolf i zarazi艂am nim ju偶 baaaardzo du偶o os贸b hahah
41. Kocham fuzzy socks, czyli te cieplutkie mi臋ciutkie skarpetki i mam ju偶 ich dosy膰 sporo hahah. Najbardziej lubi臋 w nich spa膰.
42. Kocham wszystko co pachnie wanili膮.
43. Jestem uzale偶niona od pomadek ochronnych i krem贸w do r膮k hahah.
44. Chcia艂abym kiedy艣 wyjecha膰 do USA.
45. Mam bardzo du偶o celebrity crush贸w, ale jeden najlepszy to Cameron Dallas.
46. Jestem strasznie leniwa, ale gdy si臋 ju偶 za co艣 wezm臋 to robi臋 to najlepiej jak tylko potrafi臋.
47. Cz臋sto mam sny, kt贸re si臋 potem w jakim艣 stopniu spe艂niaj膮.
48. Pisz臋 ksi膮偶ki, opowiadania, piosenki itd i nawet my艣la艂am kiedy艣 o wydaniu ksi膮偶ki.
49. M贸j ulubiony przedmiot w szkole to j. angielski.
50. Nienawidz臋 matematyki, fizyki i historii.
51. Moja ulubiona youtuberk to Red Lipstick Monster i tak naprawd臋 dzi臋ki niej zacz臋艂am interesowa膰 si臋 makija偶em.
52. Og贸lnie to jestem uzale偶niona od youtube'a.
53. Moja ulubiona kawa ze Starbucksa to Frappuccino Karmelowe, ale na jesie艅 kocham Pumpkin Spice Latte.
54. Kocham 1D, The Vamps, Halsey, Melanie Martinez, 5SOS, Shawna Mendesa, Jack and Jack, Twenty One Pilots, Justina Biebera, Daniela Skye, The Chainsmokers, Fifth Harmony, Mans Zelmerow, Troye'a Sivan, du偶o by wymienia膰.
55. M贸j ulubiony aktor to Ryan Gosling.
56. Staram si臋 zdrowo od偶ywia膰, ale niezbyt mi to wychodzi hahah.
57. Roz艣wietlacze to moja mi艂o艣膰.
58. Lubi臋 s艂ucha膰 zagranicznych starych piosenek, bo przypominaj膮 mi dzieci艅stwo.
59. Od kilku lat szukam piosenki, kt贸ra lecia艂a cz臋sto w radiu, gdy by艂am ma艂a, ale nie mog臋 jej znale藕膰, wpisywa艂am ju偶 wielokrotnie w Google i YoTube jej fragmenty, kt贸re pami臋tam, ale nic nie znalaz艂am. By艂a taka spokojna, 艣piewa艂 j膮 m臋偶czyzna o g艂osie podobnym do Mans Zelmerow (ale to nie on), w refrenie mia艂a "sleep" i tam by艂o co艣 takiego "Make you feel it's better now, co艣 tam co艣 tam sleep". Tak mi si臋 przynajmniej wydaje, bo ostatni raz s艂ysza艂am j膮 jak mia艂am 6(?) lat. Potrafi臋 j膮 zanuci膰, ale co mi to da. Je艣li znacie co艣 podobnego do tego, co przedstawi艂am, to koniecznie dajcie zna膰 w komentarzach, bo naprawd臋 ju偶 trac臋 nadziej臋, 偶e kiedykolwiek j膮 znajd臋 ;/. 
60. Mam naturalne d艂ugie paznokciei ludzie cz臋sto my艣l膮, 偶e s膮 偶elowe.
61. Uwielbiam nutell臋 i mas艂o orzechowe.
62. Lubi臋 wraca膰 wspomnianiami do czas贸w dzieci艅stwa.
63. Kocham dekorowa膰 sw贸j pok贸j, szczeg贸lnie na 艣wi臋ta hahah.
64. Zawsze mam na nagarstku gumk臋 invisibobble.
65. Kocham pierogi ruskie, to jest mi艂o艣膰 mojego 偶ycia.
66. Jestem bardzo uporz膮dkowan膮 osob膮, lubi臋 wszystko planowa膰.
67. Mam w pokoju na 艣cianie serce u艂o偶one ze zdj臋膰.
68. Mam rudo bia艂ego kotka, kt贸ry ma dwa lata i nadal nie ma imienia, wi臋c wszyscy m贸wimy na niego Rudy/Rudek itd.
69. Jestem straszn膮 fangirl hahah.
70. Uwielbiam robi膰 sobie maseczki.
71. Mog艂abym spa膰 ca艂y czas.
72. Lubi臋 czyta膰, ale ostatnio niestety nie mam na to czasu.
73. Chcia艂abym mie膰 kolczyka w nosie.
74. M贸j ulubiony dodatek do stylizacji to rzemykowy choker.
75. Gdy by艂am ma艂a ca艂y czas ubiera艂am si臋 na r贸偶owo i chcia艂am zosta膰 ksi臋偶niczk膮 hahah.
76. Ostatnio mam jak膮艣 faz臋 na przypominanie sobie bajek z dzieci艅stwa hahah.
77. Lubi臋 kiedy pada deszcz, ale tylko gdy jest wiecz贸r i le偶臋 sobie pod ciep艂膮 ko艂derk膮.
78. Wszyscy mi m贸wi膮, 偶e ja i moja siostra wygl膮damy tak samo chocia偶 wed艂ug mnie to nieprawda.
79. Uwielbiam matowe pomadki, szczeg贸lnie nude.
80. Swoj膮 najlepsz膮 przyjaci贸艂k臋 pozna艂am w drugiej klasie gimnazjum.
81. Kocham s艂one paluszki lub krakersy z nutell膮.
82. 艁atwo ufam ludziom, a to nie zawsze jest dobre.
83. Kocham przegl膮da膰 strony z inspiracjami typu We Heart It, Instagram, Tumblr, w艂a艣ciwie to jestem od tego troszk臋 uzale偶niona.
84. Od jakiego艣 czasu planuj臋 艣ci膮膰 w艂osy, ale jako艣 mi to tak schodzi.
85. W czwartej, pi膮tej i sz贸stej klasie podstaw贸wki mia艂am 艣wiadectwo z paskiem, teraz niestety jest gorzej, ale i tak wydaje mi si臋, 偶e ucz臋 si臋 ca艂kiem okej.
86. Strzelam r臋kami, gdy je wyginam i to jest troch臋 dziwne hahah.
87. Kiedy by艂am ma艂a nienawidzi艂am jogurt贸w z kawa艂kami owoc贸w, a teraz je kocham.
88. Jestem w zaawansowanej grupie na angielskim hahah.
89. Gdy mia艂am 14 lat pisa艂a imaginy o One Direction, mia艂am nawet bloga z przyjaci贸艂k膮, ale to by艂a kompletna pora偶ka hahahhah.
90. Umiem zwin膮膰 j臋zyk w rurk臋.
91. Potrafi臋 spa膰 z otwartymi oczami i niestety cz臋sto mi si臋 to zdarza na lekcjach.
92. Lubi臋 planowa膰 przysz艂o艣膰.
93. Lubi臋 je艣膰.
94. Mam Twittera (olciaaaaaq) od 2012 roku i gdy czytam swoje stare tweety to zastanawiam si臋: dlaczego?...
95. Kiedy艣 chcia艂am zacz膮膰 nagrywa膰 na YouTube i ju偶 w sumie kilka razy si臋 za to zabiera艂am, mo偶e kiedy艣, zobaczymy.
96. Uwielbiam podr贸偶owa膰, chcia艂abym kiedy艣 zwiedzi膰 ca艂y 艣wiat.
97. Potrafi臋 si臋 艣mia膰 nawet kilka minut i potem bol膮 mnie policzki hahah.
98. Mam policzki jak chomik hahah.
99. Gdy by艂am ma艂a chcia艂am mie膰 chomika o imieniu Nelson. Nie pytajcie dlaczego, ja sama nie wiem.
100. Nie wierz臋, 偶e napisa艂am o sobie a偶 100 fakt贸w hahah.







I to tyle na dzisiaj, wi臋c paa <3

8 komentarzy:

  1. Ja r贸wnie偶 chcialabym i艣膰 na studia psychologiczne :) Fajne fakty :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ale super! Uwielbiam czyta膰 fakty o innych osobach. Wielki szacunek za to, 偶e jest ich a偶 100! Musz臋 stwierdzi膰, 偶e jeste艣my do siebie ca艂kiem podobne :) Te偶 chcia艂am kiedy艣 zosta膰 psychologiem, ale niestety ten zapa艂 mi przeszed艂 i teraz id臋 na stylist臋 b膮d藕 projektanta mody. My艣la艂am o kucharzu, jednak po chwili zastanowienia zrezygnowa艂am gdy偶 za nic w 艣wiecie nie dotkn臋 mi臋sa. Oo, uwielbiam muzyk臋 Melanie Martinez, jest 艣wietna :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Chyba ka偶dy z nas uwielbiam je艣膰 :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Moj膮 mi艂o艣ci膮 r贸wnie偶 s膮 roz艣wietlacze! W ko艅cu kto艣 podziela moj膮 mi艂o艣膰 do nich :D

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietny post <3 Super pomys艂, 偶e mogli艣my si臋 czego艣 o tobie dowiedzie膰 ;)

    Zapraszam na konkurs : https://sabrooowska96.blogspot.de/2016/11/grudniowe-rozdanie-konkurs.html

    OdpowiedzUsu艅
  6. Mi艂o ci臋 pozna膰 ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. Chyba nie by艂abym w stanie wymy艣li膰 tyle o sobie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Widz臋 偶e du偶o nas 艂膮czy :D jeste艣 艣liczna :)

    OdpowiedzUsu艅