piątek, 11 listopada 2016

Filmy, które polecam! #1

Heej!
Gdyby ktoś zapytał mnie o ulubiony film, moja odpowiedź zapewne trwała by baardzo długo, ponieważ nie mam takiego jednego ulubionego, lubię bardzo dużo filmów i stwierdziłam, że co jakiś czas będę wrzucała posty z dziesięcioma filmami, które polecam, bo gdybym chciała to zebrać w jeden wielki post, to byłby on baaardzo długi, a i tak pewnie bym o czymś zapomniała. A tak to mogę moją listę uzupełniać na bieżąco :). Będą tutaj filmy z różnych kategorii zarówno horrory jak i komedie oraz wyciskacze łez. Także już nie przedłużam i zapraszam do czytania.


1. Crazy Stupid Love

Zdecydowanie jeden z najlepszych filmów, jakie widziałam! Już wielokrotnie Wam o nim wspominałam, ale i tutaj nie mogło go zabraknąć. Jest to komedia romantyczna (mój ulubiony gatunek filmowy), która przedstawia historię Cal'a - mężczyzny, który rozwiódł się z żoną po tym jak go zdradziła. Bardzo za nią tęskni, więc zaczyna chodzić do klubów i opowiadać na głos swoją historię. Pewnego dnia dosiada się do niego przystojny Jacob (Ryan Gosling <3) i oferuje mu pomoc w zdobywaniu kobiet. Od tej chwili całe życie Cal'a się zmienia. Jest to główny, ale nie jedyny wątek całego filmu, ponieważ tak naprawdę wszystko jest tam poplątane i na początku ciężko się połapać, ale to czyni ten film jeszcze ciekawszym :) Polecam!


2. Stuck In Love

Uwielbiam ten film! Jest to znowu komedia romantyczna (momentami jednak smutna, więc można przygotować chusteczki). Tutaj przedstawiona jest historia znowu rozwodnika (teraz się zorientowałam hahah), który ma dwójkę nastoletnich dzieci - córkę i syna. Jest pisarzem, jego dzieci także piszą, ale jak na razie tylko córka wydaje książkę. Jest to dziewczyna, która uważa, że miłość nie jest jej potrzebna i cieszy się wolnością. Jej brat przeciwnie - jest zakochany w koleżance z klasy, która niestety ma chłopaka. I nic Wam więcej nie zdradzę, oberzyjcie i przekonajcie się, jak potoczą się dalej losy rodzeństwa. Czy córka na pewno się nie zakocha? A czy syn będzie w końcu z miłością swojego życia? 



3. Love, Rosie

Kolejny film, który w swojej nazwie ma wyraz "Love" hahah. I kolejny film, który po prostu uwielbiam. Główni bohaterzy to Rosie i Alex. Przyjaciele od dzieciństwa, teraz już młodzi dorośli. Świetnie się ze sobą dogadują, wiedzą o sobie wszystko, ale łączy ich tylko przyjaźń. Tylko? Pewnego dnia Alex wyjeżdża i właśnie wtedy Rosie zdaje sobie sprawę, że go kocha. Ale nie jak przyjaciela, ona czuje do niego coś więcej. Alex jednak nie ma pojęcia o uczuciach Rosie i pewnegi dnia... zaprasza ją na swoje wesele! Czy ono się w ogóle odbędzie? A co będzie z Rosie? Obejrzyjcie i dowiedzcie się sami! :)



4. Zostań, jeśli kochasz

Na pewno większość z Was zna ten film. Główną bohaterką jest Mia, nieśmiała dziewczyna, która właśnie przeżywa swoją  pierwszą miłość. Pewnego dnia jedzie ze swoimi rodzicami i bratem (niestety nie pamiętam dokąd) i nagle dzieje się coś strasznego... Wypadek. Giną jej rodzice, a później w szpitalu także brat. Mia jest w śpiączce, ale wychodzi z niej tak jakby "druga ona", nie wiem jak to określić. Chodzi o to, że ona wszystko widzi i słyszy, widzi samą siebie leżącą w szpitalu. Ale nikt nie widzi tej "drugiej Mii". Skomplikowane. Ale teraz Mia musi wybrać: życie u boku chłopaka, ale bez rodziny, czy śmierć. Co wybierze? Przekonacie się oglądając ten film.


5. LOL

Czy jest w ogóle ktoś, kto nie oglądał LOL? Jeśli nie, to koniecznie musi to zrobić jak najszybciej! Jest to jeden z tych filmów, które można oglądać po 50 razy i nigdy się nie znudzą. Można na nim płakać j śmiać się na przemian. Główną bohaterką jest Lola (Mileu Cyrus), dziewczyna którą zdradza chłopak i która zakochuje się w swoim najlepszym przyjacielu
 Co z tego wyniknie? Zobaczcie sami ;)



6. Ostatnia piosenka
Znowu film z Miley i kolejny klasyk, jeśli chodzi o filmy romantyczne. Rodzice siedemnastoletniej Ronnie są po rozwodzie i dziewczyna nie może się z tym pogodzić i bardzo się od nich oddala. W końcu przyjeżdża na wakacje do swojego ojca, ponieważ ten chce odbudować relację z córką i w tym celu wykorzystuje ich wspólną pasję - muzykę. W międzyczasie Ronnie zakochuje się w przystojnym Willu i przeżywa swoją pierwszą miłość. 



7. Gwiazd naszych wina
Prawdziwy wyciskacz łez. Nastoletnia Hazel cierpi na raka tarczycy i pewnego dnia na grupie wsparcia poznaje Gusa, chłopaka, który jest w remisji. Szybko nawiązują ze sobą kontakt i odkrywają, że wiele ich łączy np. miłość do książek. Pomimo choroby starają się czerpać radość z życia. 



8. Łatwa dziewczyna
Świetna komedia. Główną bohaterką jest z pozoru cicha i nieśmiała dziewczyna. Jednak ona wcale taka nie jest. Pewnego dnia opowiada swojej przyjaciółce zmyśloną historię o tym, jak straciła dziewictwo. Wkrótce wszyscy zaczynają o niej plotkować i dziewczynie zaczyna się to podobać. Wyzywające stroje i gesty stają się jej znakiem rozpoznawczym, a ona dostaje pieniądze od chłopaków, którzy opowiadają, że z nią spali, pomimo tego, że wcale tego nie robili.



9. Zanim się pojawiłeś
Jeszcze nigdy tak nie płakałam na żadnym filmie. Łzy się po prostu ze mnie wylewały. Zresztą pisałam Wam o nim w ostatnich ulubieńcach. Więc tutaj napiszę to samo. Chłopak w wyniku wypadku zostaje sparaliżowany i może poruszać tylko głową. Jego rodzice znajdują dla niego opiekunkę. Chłopak na początku nie jest z tego zadowolony, ale z czasem zaprzyjaźnia się z dziewczyną. Później się zakochują. Pewnego dnia dziewczyna dowiaduje się, że chłopak che wyjechać, aby zakończyć swoje życie, gdyż nie widzi w nim sensu, to go męczy. Dziewczyna nie może się z tym pogodzić i robi wszystko, aby do tego nie dopuścić. Wyjeżdżają razem na wakacje itd. I reszty Wam nie zdradzę, powiem tylko tyle, że zakończenie bardzo mnie zaskoczyło i naprawdę bardzo polecam ten film.



10. Dary Anioła: Miasto Kości
Nastoletnia Clary to na pierwszy rzut oka zwyczajna dziewczyna. Jednak pewnego dnia w klubie jest świadkiem morderstwa, a potem jej matka zostaje porwana przez demona. Wkrótce Clary poznaje przystojnego Jace'a, który należy do Nocnych Łowców. Clary przyłącza się do niego. Okazuje się, że dziewczyna obdarzona jest niezwykłym darem i będzie musiała stanąć w obronie nie tylko swojej matki, ale także całej rasy ludzkiej. 



Piszcie w komentarzach jakie są Wasze ulubione filmy! :)

11 komentarzy:

  1. Większość z tych filmów oglądałam i są na prawdę super, a resztę czas nadrobić i zasiąść do oglądania :)

    Pozdrawiam http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość filmów widziałam i polecam!
    Zapraszam do mnie i proponuję wspólną obserwację?
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Crazy Stupid Love uwielbiam ;) Za humor, za Emmę Stone no i oczywiście za Ryana <3
    Stuck in Love nie oglądałam, ale chętnie zobaczę ;)
    Resztę widziałam. W Zanim się Pojawiłeś się zakochałam ;) Jeden z wyciskaczy łez :D To samo Gwiazd Naszych Wina, oglądałam kilka razy ;)
    Miasto kości, hmmm, ciężko mi się odnieść do tej ekranizacji, bo najpierw przeczytałam książkę i się w niej zakochałam. Jak dowiedziałam się, że kręcą na jej podstawie film byłam bardzo podekscytowana i nie mogłam się doczekać. Ale kiedy już w końcu wszedł do kin to był tak bardzo zawiedziona. Brakowało mi sarkazmu Jace'a, jego żartów (niby kilka pojawia się w filmie, ale są jakby oderwane od całej fabuł), akcja toczy się zdecydowanie za szybko, ważne sceny zostały zupełnie usunięte. Wiem, to jedynie film NA PODSTAWIE książki, dlatego nie umiem go obiektywnie ocenić ;) Jeśli ekranizacja tak bardzo Ci się spodobała to polecam przeczytać książkę, bo jest fenomenalna.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam komedie romantyczne :* większość oglądałam, ale kilka filmów wpadło mi oko, więc muszę koniecznie obejrzeć :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam 6 z tych filmów, resztę może też obejrzę ;). Szczególnie zwróciłam uwagę na 2 - Percy Jackson, Clary i Quentin w jednym filmie :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogladałam filmy z numerami 4, 5, 6 i 7 <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość z tych filmów oglądałam :) ,, Zostań jeśli kochasz'' jest moim ulubionym filmem <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo obejrzałam :D i są bardzo fajne :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje, chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele z tych filmów oglądałam. Zdecydowanie Zanim się pojawiłeś ♥ to film, który mnie tak wzrusza, jest tak piękny! Po prostu idealny!!♥
    Może obserwujemy?
    http://mundo-pandory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Crazy Stupid Love - najlepszy film!<3

    OdpowiedzUsuń