poniedziałek, 31 lipca 2017

Review | Zaful.com

Hej Wszystkim!
Ostatnio odezwał się do mnie sklep internetowy Zaful.com. Dostałam propozycję wybrania sobie od nich kilku rzeczy, więc stwierdziłam - czemu nie? I dzisiaj chcę je Wam zrecenzować, opowiedzieć o nich, a już niedługo ukaże mały lookbook z wykorzystaniem właśnie tych rzeczy.

Na moją paczkę czekałam siedemnaście dni, więc nie jakoś bardzo długo, wszystko przyszło osobno zapakowane, więc nic się nie zniszczyło ani nic takiego.
Zamówiłam sobie takie czarne body połączone z chokerem

Czarny crop top z wiązaniem na dekolcie
Szorty poszarpane na końcach

Oraz taki choker
Z wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona, wszystko przyszło zgodne z opisami i zdjęciami na stronie, z każdym ubraniem trafiłam z rozmiarem, więc zamówienie jest bardzo udane.
Ubrania są bardzo dobrze wykonane, jest to taka porządna sieciówkowa jakość. Jeśli chodzi o rozmiar, to ja brałam każdą rzecz o rozmiar większą niż jakbym kupowała stacjonarnie, ponieważ tak sobie dopasowałam z tabeli rozmiarów, wszystko macie na stronie.

Jeśli chodzi o body to gdy tylko zobaczyłam go na stronie, stwierdziłam - muszę go mieć! Jest wykonane z przyjemnego materiału, który się rozciąga, więc idealnie dopasowuje się do ciała, jest bardzo wygodne i strasznie jestem z niego zadowolona.



Ten crop top widziałam u wielu youtuberek i bardzo mi się podobał, miał również same pozytywne opinie, więc gonie wzięłam i myślałam, że będzie troszkę dłuższy, ale i tak jest świetny. Jest naprawdę bardzo dobrej jakości i leży idealnie na ciele. Jego również wzięłam w czarnym kolorze, ponieważ ubieram się praktycznie tylko w czarne oraz białe ubrania, co pewnie zdążyliście już zobaczyć w serii July with me! hahah.


Z szortów jestem chyba najbardziej zadowolona. Są one wykonane z najpiękniejszego koloru jeansu, jaki tylko istnieje hahah. Są poszarpane na końcach, co bardzo mi się podoba. Z tyłu mają jeszcze jedną dziurę, która jest obecnie bardzo modna oraz mniejsze poszarpania na jednej tylnej kieszeni. Są bardzo wygodne i wyglądają po prostu prześlicznie.




Ostatnia rzecz z mojego zamówienia to choker. Mam bardzo dużą kolekcję chokerów, ale ich nigdy za wiele i stwierdziłam, że dołączę do nich kolejny. Jest to klasyczny tattoo choker z małym wiszącym księżycem, który wyglądają uroczo.


I to już całe moje zamówienie, jak wcześniej mówiłam - z każdej rzeczy jestem bardzo zadowolona i polecam Wam sprawdzić stronę Zaful.com, ponieważ mają tony świetnych ubrań oraz akcesoriów za naprawdę niską cenę, więc bardzo możliwe, że znajdziecie coś dla siebie.

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że miałaś taką propozcyję :) Ubrania już na zdjęciu wyglądają fajnie, podobają mi się te, które wybrałaś. Super, że okazały się dobre jakościowo, bo planuje zakup na tej stronie, pozdrawiam! I dołączam do obserwatorów :)

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) Mi najbardziej podoba się body :) Spodenki nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki naprawde fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne body ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń