niedziela, 10 września 2017

BACK TO SCHOOL! #3 HOW TO SLAY?


Hejka!
Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii Back To School i tym razem pokażę Wam różne triki i porady na to jak być zorganizowanym, zachwycać wyglądem nawet po nocy zarwanej na naukę i wiele wiele więcej! Będzie to zbiór właśnie takich różnych life hacków, które mogą ułatwić i umilić Wam funkcjonowanie w szkole, ale nie tylko. Będą one kompletne pomieszane, więc nie zdziwcie się, jeśli pokażę Wam sposoby na naukę, a następnie będzie jakiś trik urodowy hahah. Jeśli jesteście ciekawi, co mam Wam do pokazania, zapraszam do czytania!


Jak być zawsze dobrze zorganizowanym?

To bardzo proste! Najlepszym sposobem na to jest... tablica korkowa! Ale nie taka zwykła. Chciałabym Wam pokazać w jaki sposób można ją ładnie udekorować. Wystarczy ją spryskać farbą w sprayu lub przykleić jakiś papier ozdobny. Ja akurat postawiłam na dwie zwykłe białe kartki, które skleiłam na środku taśmą. Ramkę ozdobiłam srebrną brokatową taśmą, a w środku przymocowałam pinezkami różowe karteczki oraz nakleiłam kilka różowych diamentów. Zostawiłam też wolne miejsce na plan lekcji. Jest to tylko pięć minut roboty, a za to jaki piękny efekt! Teraz po prostu wystarczy zapisywać na kartkach wszystkie daty sprawdzianów, mini ściągi, rzeczy, które musimy zapamiętać. Gorąco Was zachęcam do wypróbowania tego prostego DIY!


Zarwana noc? Opuchlizna na twarzy i cienie pod oczami?

Jest na to sposób! Wystarczy rano wmasować w okolice oczu kostkę lodu, nałożyć krem przeznaczony do okolic pod oczami, zaaplikować niewielką ilość różowego korektora bądź szminki w celu zniwelowania sinego koloru i na koniec nałożyć korektor rozświetlający!

Ważący się podkład?

Jeżeli Twój ulubiony podkład po pewnym czasie zaczyna się ważyć, robić na twarzy ciastko lub po prostu nieestetycznie wyglądać na twarzy, dodaj do niego kilka kropli olejku i problem zniknie!

Mało trwały makeup?

Na to też jest rada! Sposób o którym Wam opowiem może wydać się Wam dziwny, ale uwierzcie mi - on naprawdę działa. Chodzi tutaj o to, aby przed nałożeniem podkładu spryskać twarz sprayem utrwalającym makijaż, potem nałożyć puder, następnie podkład i znów puder i fixer. Jeśli macie problem ze słabą trwałością makijażu, musicie koniecznie wypróbować ten sposób!

Jak efektywniej się uczyć?

Robiłam już osobny post, w którym pokazywałam Wam moje sposoby na naukę - link, ale teraz chciałabym Wam wspomnieć o jeszcze jednym, który jest chyba tak naprawdę najważniejszy. Dla jednych może być to oczywiste, ale ja dowiedziałam się o tym niedawno. A mianowicie chodzi tutaj o to, żeby naprzemiennie uczyć się przedmiotów ścisłych i humanistycznych, czyli przykładowo: matma, polski, biologia, angielski, chemia, historia i tak dalej. Wtedy mózg pracuje dużo efektywniej. No i oczywiście trzeba robić częste przerwy, ponieważ najbardziej zapamiętujemy początek i koniec.


Czy można obudzić się piękniejszą?

Tak! Jest kilka sposobów na to, aby z każdym dniem budzić się piękniejszą. Wystarczy wprowadzić kilka 'zabiegów kosmetycznych' do swojej wieczornej rutyny. Po pierwsze i najważniejsze - balsam do ciała! Nigdy nie zapominajcie o posmarowaniu całego ciała balsamem bądź odżywczym masłem, nie dopuśćcie do tego, aby Wasza skóra była przesuszona! Pomijam nawilżanie twarzy, bo to chyba oczywiste po oczyszczeniu i nałożeniu toniku. Jeśli chcecie, aby Wasze brwi i rzęsy rosły szybciej, codziennie przed pójściem spać nakładajcie na nie olejek rycynowy lub zwykłą wazelinę kosmetyczną. Po około tygodniu powinniście zauważyć różnicę! Nie zapominajcie również o ustach. Na noc najlepiej nakładać grubą warstwę pomadki nawilżającej, a na to jeszcze jakieś masełko do ust. Uwierzcie mi, Wasze usta będą Wam za to bardzo wdzięczne.

Jak zmotywować się do wstawiania rano?

Ustawcie jako budzik swoją ulubioną piosenkę i połóżcie telefon na drugim końcu pokoju, tak żebyście nie mogli włączyć drzemki, tylko musieli po niego wstać i dopiero wtedy go wyłączyć.

Jak zdobyć sympatię innych?

Wiem, że to zabrzmi strasznie oklepanie, ale bądźcie sobą! Nie udawajcie nikogo, dużo się uśmiechajcie, słuchajcie, co dana osoba ma do powiedzenia, zadawajcie dużo pytań. Dzięki temu wykażecie zainteresowanie i rozmowa będzie się rozwijać.

Co powinno znaleźć się w szkolnej kosmetyczce?

Jeśli się malujecie, warto zabrać ze sobą puder oraz szminkę, której użyłyście rano, tak aby móc dokonać drobnych poprawek, gdyby coś się Wam rozmazało. Przyda się również żel antybakteryjny, szczotka do włosów, pomadka nawilżająca, plastry na wszelki wypadek, perfumy, których użyłyście rano, gumy do żucia, gumki do włosów oraz dezodorant.


Odwieczny problem - w co ja mam się ubrać?

Aby uniknąć siedzenia co rano w garderobie i przekładania ubrań z miejsca na miejsce, planujcie co ubierzecie dzień wcześniej. Możecie również zrobić kilka stylizacji, a potem zrobić im zdjęcie i gdy znowu spotka Was ten problem, wystarczy że przejrzycie galerię i będziecie mogli coś z tego wybrać!


Jak uporać się ze sterczącymi włosami?

Zrobiliście sobie fajną fryzurę, ale kilka niesfornych włosów nie chce z Wami współpracować i po prostu odstaje na różne strony? Jest na to sposób! Wystarczy zwykłą szczoteczkę do zębów spryskać lakierem do włosów (nie używajcie tej samej szczoteczki do zębów) i przejechać kilka razy po włosach. Natychmiast się ułożą!


Co zrobić, aby perfumy utrzymywały się dłużej na ciele?

Miejsca, które chcesz spryskać, posmaruj wazeliną kosmetyczną. To je nawilży i sprawi, że zapach perfumu dosłownie się do nich przyklei!

Jak mieć czas na wszystko?

Wystarczy po prostu dobrze gospodarować czasem. Rozpisać sobie, co chcemy zrobić o danej godzinie oraz ile nam to zajmie czasu. Gdy już wejdziemy w tym w wprawę będziemy mogli z łatwością znaleźć chwilę na  drobne przyjemności, jak chociażby dodatkowy odcinek serialu.

I to już wszystkie moje porady, którymi chciałam się z Wami podzielić. Mam nadzieję, że ten rok szkolny będzie dla Was udany i życzę Wam jak najlepiej!


PS! Zaczęłam dzisiaj pisać na Wattpadzie nowe opowiadanie, zostawiam Wam linka, jeśli ktoś byłby ciekawy.


3 komentarze:

  1. Ja budze sie piekniejsza po wieczornym treningu cieplutkiej kapieli i długim, długim snie hahah :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :)
    Nowy post u mnie! joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń