piątek, 27 października 2017

Halloween


Heej!
Jak co roku przychodzę do Was z ogromną dawką inspiracji dotyczących zbliżającego się już wielkimi krokami Halloween. Będą to tradycyjnie przekąski, propozycje outfitów, makijaże, pomysły na imprezę i wiele więcej. Także jeśli jesteście ciekawi, co przygotowałam dla Was w tym roku, to koniecznie czytajcie dalej!

Zostawiam Wam tu również linki do wszystkich postów dot. Halloween, które pojawiły się na moim blogu:


Więc jak zwykle zaczniemy od wyglądu, czyli strój & makeup.

Najpierw pokażę Wam kilka niesamowitych charakteryzacji, które bardzo mnie inspirują, ale ich wykonanie wymaga ogromnych umiejętności.











To jest coś niesamowitego. Natomiast jeśli szukacie czegoś prostszego, to również mam coś dla Was:



Jeśli macie ochotę na coś naprawdę creepy, spójrzcie tylko na tę charakteryzację!



Pomysły na strój!
Tym razem stwierdziłam, że pokażę Wam różne propozycje, jak możecie upodobnić się do postaci z seriali!










Czas na najlepsze, czyli jedzenie!


 klik

 klik

klik


klik


klik
klik

Teraz czas urządzić imprezę! Nie obędzie się oczywiście bez dekoracji.









To tyle na dzisiaj! Mam nadzieję, że post okazał się być dla Was pomocny, jeśli planujecie urządzić upiorną imprezę. Dajcie koniecznie znać co sądzicie o Halloween i czy je obchodzicie!

4 komentarze:

  1. świetne inspiracje!
    zapraszam do mnie
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post darling, So nice and interesting.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.

    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób kiedyś haul lumpeksowy!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko się kiedyś wybiorę to na pewno zrobie!! ❤

      Usuń